Röstjärnen-Ett måste även för semesterseglare?
Postat: 27 apr 2010 22:15
Min IF är en 69:a dock ingen av de två ägarna före mig har kappseglat utan har mestadels gjort lite eftermiddagsturer o.s.v
Jag har tänkt byta ut röstjärnen men tänkte att jag kunde klara mig ett tag till. Det måste ju bli en helt annan belastning och utmattning på båtar som kappseglat flitigt genom åren.Har jag fel? Skriv gärna tips och åsikter.
Jag har tänkt byta ut röstjärnen men tänkte att jag kunde klara mig ett tag till. Det måste ju bli en helt annan belastning och utmattning på båtar som kappseglat flitigt genom åren.Har jag fel? Skriv gärna tips och åsikter.