Er den norske IF-klubben død?

Medlemsfrågor och information från förbundet.

Moderator: Moderator

Cleopatra
Inlägg: 33
Blev medlem: 02 okt 2006 08:28
Ort: Hordaland, Norge

Er den norske IF-klubben død?

Inlägg av Cleopatra »

Noen som vet?
Har prøvd å melde meg inn elektronisk via nettsiden, men innmeldingsskjemaet fungerer ikke. Har prøvd å sende mail til formannen i klubben via adressen som er oppgitt på nettsiden. Adressen fungerer ikke.
Er det noen her som vet om klubben lever, og hvordan jeg i så fall kan få meldt meg inn?
IF 1439
Suzanne
Inlägg: 28
Blev medlem: 23 mar 2007 14:19
Ort: Boat in Oslo fjord:Sande

Inlägg av Suzanne »

Samme her ! Men jeg trodde jeg hadde gjort en knottefeil og var for flau til å forfølge saken videre.....

Jeg antar at hvis man henvender seg til Norsk Seilforbund, evt Norsk Idrettsforbund (eller hva det heter) så må det gå an å få tak i dem.
Användarvisningsbild
maja
Moderator
Inlägg: 2784
Blev medlem: 19 aug 2006 09:56
Has thanked: 3 times
Been thanked: 55 times

Inlägg av maja »

Har ni provat med att ringa eller mejla till någon styrelsemedlem som finns på listan på deras hemsida på Internet ?: http://ifklubben.no/IFweb/styret.htm
Marek, IF-båt SWE-829 "Ingela" från Lagunen i Malmö
Medlem i IF-båtförbundet sedan 1985
IF-båtägare sedan 1983
Cleopatra
Inlägg: 33
Blev medlem: 02 okt 2006 08:28
Ort: Hordaland, Norge

Inlägg av Cleopatra »

Har nå forsøkt alle de andre adressene, så får vi se hva som skjer...
IF 1439
Cleopatra
Inlägg: 33
Blev medlem: 02 okt 2006 08:28
Ort: Hordaland, Norge

Inlägg av Cleopatra »

OK, da har jeg forsøkt alle e-postadressene på nettsiden, og alle henvendelser via disse har kommet i retur. Det står heller ikke noen adresse for "sneglepost", så nå tror jeg at jeg gir opp.
IF 1439
Användarvisningsbild
IF_admin
Site Admin
Inlägg: 29
Blev medlem: 18 aug 2006 20:51

Inlägg av IF_admin »

Kanske du har en länk till en gammal hemsida... :?

Har du verkligen provat http://ifklubben.no/IFweb/styret.htm ?? :?:

Där finns ju även telefonnummer, mobilnummer och snigelpostadresser... :shock:

Jag brukar alltid få tag i den norska ordföranden och vice ordföranden när jag ringer eller mejlar.

Svenska IF-båtförbundet
Marek Janiec, ordförande
Användarvisningsbild
maja
Moderator
Inlägg: 2784
Blev medlem: 19 aug 2006 09:56
Has thanked: 3 times
Been thanked: 55 times

Inlägg av maja »

Jag har ringt till den norske webmastern, tillika vice ordföranden. Han har sänt mail till er båda.

Svénska IF-båtförbundet
Marek Janiec, ordförande
Suzanne
Inlägg: 28
Blev medlem: 23 mar 2007 14:19
Ort: Boat in Oslo fjord:Sande

Inlägg av Suzanne »

Tusen takk for hjelpen !

:)
maaler
Inlägg: 1
Blev medlem: 28 sep 2007 01:10

Den norske ifklubben er slett ikke død.

Inlägg av maaler »

Hei Cleopatra, det er synd at du skal få dette inntrykket av en meget aktiv klubb. Imidlertid har vi ingen aktiviteter på vestlandet. Det meste foregår i Oslofjorden, noe du kanskje har fulgt med på via våre hjemmesider.

Ring en av oss i styret om kvelden, særlig siden det virker som at mail fra deg ikke kommer igjennom vårt spam og virusfilter, så skal vi ordne et medlemsskap.

Det ser ikke ut til at du står på mottakerlisten for vår infomail på e-post. Her sender vi ut invitasjoner til regatta, foredrag mm. Bruk linken nederst på første side på hjemmesidene. Send en tom mail til
"epost-subscribe@ifklubben.no" og følg instruksjonene i den automatiske svarmailen.

Hvis det er fler der ute som ikke kommer frem til oss via mail, er det lov å bruke telefonen og ringe til et av styremedlemmene! Vi vil gjerne vite om slikt for å kunne rette eventuelle feil.

Med vennlig hilsen
Nils Jarem
:lol:
Skriv svar