Vill gå ur if-båtförbundet

Medlemsfrågor och information från förbundet.

Moderator: Moderator

smögenräkan
Inlägg: 35
Blev medlem: 11 okt 2008 20:05

Vill gå ur if-båtförbundet

Inlägg av smögenräkan »

Jag har försökt maila ett till ett par adresser men det verkar inte fungera.Jag sålde båten i våras och vill därför gå ur IF-förbundet. Jag fick räkningen för årsavgiften i januari och den har jag därför inte betalt hoppas det inte blir problem när jag meddelar först nu(vill inte ha betalningsanmärkning osv) Forumet och IF-förbundet är fantastiskt och den nye ägaren har lovat att gå med. Mitt användarnamn "smögenräkan" kan också tas bort.

MVH
Marcus Larsson
Kabelgatan 14 41457
Göteborg
Användarvisningsbild
maja
Moderator
Inlägg: 2784
Blev medlem: 19 aug 2006 09:56
Has thanked: 3 times
Been thanked: 55 times

Re: Vill gå ur if-båtförbundet

Inlägg av maja »

Du har ju betalat medlemsavgiften 2015, och då är du medlem fram till nästa årsskifte.

Det kan vara svårt för regionen att hålla ordning på att du ska strykas ur registret vid årsskiftet, och därför blir det så här..
Men nu ska du vara struken. Du kan lugnt avstå att betala medlemsavgiften och du kommer heller inte att få någon betalningsanmärkning.

Dina inlägg som du gjort under den gångna tiden kommer att vara värdefulla för andra seglare. Du kan fortsätta att göra inlägg i trådarna om du så önskar. Det är fritt för alla som registrerat sig. Och det finns många f.d. IF-seglare som fortfarande är med i diskussionerna.

Hälsningar!
Svenska IF-båtförbundet
Skriv svar